Kütüphane ve Arşiv Taşımacılığı

Kütüphane ve Arşiv taşımalarında öncelikle taşınacak yerin detaylı bir ekspertiz çalışması yapılır. Daha sonra kurumun talepleri doğrultusunda karşılıklı bir iş/taşıma planı oluşturulur. Taşıma süreci kurum yetkilileri ile koordineli olarak bu plan doğrultusunda gerçekleştirilirken, gerekli organizasyon ve denetim de firma yetkililerimiz tarafından yapılır.

Kütüphane ve  Arşiv taşımalarında, taşıma sistematiğinin oluşturulması ve bu doğrultuda bir iş planı yapılması son derece mühimdir. Tüm çalışanlar belirlenen iş planı doğrultusunda hareket ederler. 

Kitap ve Belgeler (kurum tarafından başka şekilde tercih edilmediği takdirde) özel olarak hazırlanmış kasalar içine istiflenir ve el arabaları ile taşınır. Yerleştirmenin en doğru şekilde yapılması için etiketleme ve yerleştirme planı çerçevesinde hareket edilir. Nadide eserlerin toplanma ve yerleştirilme işlemlerini yetkililer gözetiminde bu işe özel profesyonel elemanlar yapar.

Gerekli raf sökme ve takma işlemleri marangozumuz tarafından yapılır.  

Tüm eşya, kitap ve belgeler için etiketleme sistemi kullanılır.

Taşınanların detaylı bir envanteri tutulur.

Taşıma için gerekli Nakliye Sigortası tarafımızca yapılır.