Eğitim Kurumu ve Üniversite Taşımacılığı

Eğitim Kurumu ve Üniversite taşımalarında öncelikle taşınacak kurumun detaylı bir ekspertiz çalışması yapılır. Daha sonra kurumun talepleri doğrultusunda karşılıklı bir iş/taşıma planı oluşturulur. 

Taşıma süreci kurum yetkilileri ve eğitmenler ile koordineli olarak bu plan doğrultusunda gerçekleştirilirken, gerekli organizasyon ve denetim de firma yetkililerimiz tarafından yapılır. 

Eğitim Kurumu ve Üniversite taşımalarında en mühim husus, taşıma nedeniyle eğitime verilen arayı en aza indirgeyecek hızda ve verimde çalışmaktır. 

Eğitim Kurumu ve Üniversite taşımalarında labarotuvarlar (fizik/ kimya /bilgisayar), kütüphaneler, elektronik eşyalar, faks/ fotokopi/ printer gibi cihazlar, işlemci odası (server, ups), evrak ve mobilyalar gereken özen ile kurumun tercihi doğrultusunda paketlenir ve taşınır. 

Büyük parça eşyaların paketlenmesinde kraft baloncuklu naylon adını verdiğimiz özel malzememizden kullanılır. Hiçbir şekilde battaniye ile sarma işlemi uygulanmaz. 

Eşyaların araç içi istifi ve bina içerisinde doğru dağılımı için paketlenen eşyalar üzerinde etiketleme yapılır. Taşınan ve/veya depolanan eşyaların detaylı envanteri tutulur.

Taşıma için gerekli olan Nakliye Sigortası tarafımızca yapılır.